Повідомлення

Перейти до розділу
17 лютого 11:44
У Комітеті планується засідання «круглого столу» з актуальних питань державного захисту сімей загиблих захисників України докладніше
17 лютого 09:00
Календар заходів у Комітеті (інформація може змінюватися) докладніше
30 жовтня 12:55
04 листопада 2020 року о 14:30 відбудуться комітетські слухання «Щодо державної політики у сфері регулювання трудових відносин»
докладніше
25 лютого 13:32
Президент України підписав Закон України щодо дистанційної праці докладніше
22 лютого 15:01
У Комітеті відбулося обговорення питань соціальної політики щодо забезпечення прав Захисників України та членів їх сімей, членів родин загиблих Захисників України докладніше
19 лютого 13:04
Парламент підтримав законопроект щодо забезпечення прав осіб з інвалідністю на спрощений перетин державного кордону та позачергове обслуговування докладніше
05 лютого 15:14
В Україні запроваджено облік трудової діяльності працівника в електронній формі докладніше
05 лютого 11:30
Верховна Рада Україна прийняла низку законів у соціальній сфері докладніше
03 лютого 16:36
Впровадження Електронного реєстру листків непрацездатності очікується вже в лютому 2021 року докладніше
02 лютого 19:00
Комітет затвердив План роботи на період п’ятої сесії парламенту докладніше
01 лютого 15:59
Комітет – у трійці лідерів по кількості розглянутих звернень у 2020 році докладніше
03 лютого 2021, 16:36

Впровадження Електронного реєстру листків непрацездатності очікується вже в лютому 2021 року

03 лютого 2021 року Верховна Рада України 315-ю голосами народних депутатів України прийняла Постанову Верховної Ради України про заходи щодо запровадження Електронного реєстру листків непрацездатності (проект Постанови зареєстровано за № 4243).

Проект акту було ініційовано народними депутатами України Третьяковою Г.М., Ткаченком О.М., Струневичем В.О. та іншими народними депутатами з метою впровадження Електронного реєстру листків непрацездатності в найближчі строки, а також проведення аудиту ефективності використання коштів, виділених на його створення.

Відповідно до прийнятої Постанови, Кабінету Міністрів України, зокрема, рекомендується:

-  вжити заходів щодо прискорення розробки та внесення змін до відповідних нормативно-правових актів з метою впровадження Електронного реєстру листків непрацездатності;

-  доручити відповідним центральним органам виконавчої влади до 15 лютого 2021 року забезпечити повноцінне функціонування Електронного реєстру листків непрацездатності;

-  здійснити аудит ефективності використання коштів, виділених на впровадження Електронного реєстру листків непрацездатності;

-  інформувати до 01 березня 2021 року Верховну Раду України про вжиті заходи та щоквартально у подальшому.

Нагадаємо, що 12 жовтня 2020 року Комітет Верховної Ради України з питань соціальної політики та захисту прав ветеранів заслухав питання про стан запровадження Електронного реєстру листків непрацездатності. Членами Комітету зазначалося, що процес створення Електронного реєстру листків непрацездатності розпочато ще у 2009 році і, враховуючи більш ніж 10-річний період впровадження Реєстру, виникають сумніви в ефективності використання коштів, за рахунок яких фінансується проект.

Довідково:

Електронний реєстр листків непрацездатності створюється як система накопичення, зберігання та використання інформації про видані, продовжені та обліковані листки непрацездатності з використанням інформаційної інфраструктури реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування.