Комітет – у трійці лідерів по кількості розглянутих звернень у 2020 році
01 лютого 2021, 15:59
Протягом 2020 року Комітетом Верховної Ради України з питань соціальної політики та захисту прав ветеранів було розглянуто 1 330 звернень громадян, що на 69% більше, ніж в 2019 році.
Таким чином Комітет опрацював майже 10% від усіх листів, що надходили до 23 Комітетів парламенту, посівши після Комітету з питань правоохоронної діяльності та Комітету з питань правової політики третє місце за кількістю отриманих звернень. Так, упродовж звітного періоду усіма комітетами Верховної Ради України опрацьовано 14,4 тисячі звернень.
За даними Управління з питань звернень громадян Апарату Верховної Ради України, аналіз листів соціального спрямування засвідчив, що, як і в попередні роки, кожне п'яте звернення стосувалося пенсійного забезпечення, передусім відновлення справедливості під час призначення пенсійних виплат, усунення диспропорцій у пенсійному забезпеченні, індексації та справедливого перерахунку пенсій або містило пропозиції про необхідність внесення змін до соціального законодавства.
Звернення громадян на соціальну тематику також стосувалися питань отримання соціальних виплат та субсидій, соціального захисту учасників та постраждалих внаслідок АТО і внутрішньо переміщених осіб, надання матеріальної допомоги та інше.
У 2020 році продовжувала спостерігатися тенденція до подальшого збільшення в пошті парламенту питомої ваги та кількості пропозицій, заяв і скарг, надісланих засобами електронного зв’язку.
Нагадаємо, що письмові звернення, адресовані Верховній Раді України, можуть бути надіслані з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення) шляхом заповнення електронної форми на веб-порталі «Електронний кабінет громадянина» Верховної Ради України. Усні звернення на адресу Верховної Ради України приймаються централізовано Відділом з питань звернень громадян за номером телефону 044-255-43-12. Поштова адреса для листів громадян - 01008, м. Київ, вул. Грушевського, 5.