Комітет Верховної Ради України з питань соціальної політики та захисту прав ветеранів за підсумками свого засідання 09 грудня 2020 року рекомендував парламенту включити до порядку денного сесії та прийняти за основу і в цілому з пропозиціями Комітету проект Постанови Верховної Ради України за реєстр. № 4243 про заходи щодо запровадження Електронного реєстру листків непрацездатності.

В ході розгляду цього питання, народні депутати України-члени Комітету зазначали, що процес створення Єдиного електронного реєстру листків непрацездатності розпочато в 2009 році. Однак остаточне впровадження такого реєстру постійно відтерміновувалося міністерствами та відомствами. При цьому, державні кошти, що передбачалися на реалізацію проекту, використовувалися в повному обсязі. «Чергове відтермінування неможливе. Комітет прийняв рішення. Ми здійснюватимемо відповідно до законодавства парламентський контроль за виконанням доручень, що, в даному випадку, стосуються Кабінету Міністрів України», - сказав Перший заступник Голови Комітету Михайло Цимбалюк.

Таким чином, метою і завданням проекту Постанови за реєстр. № 4243 є забезпечення функціонування Електронного реєстру листків непрацездатності в найближчі строки, а також проведення аудиту ефективності використання коштів, виділених на цей процес.

Зокрема, Міністерству охорони здоров’я спільно з Міністерством соціальної політики, Національною службою здоров’я, Пенсійним фондом та Фондом соціального страхування України доручається забезпечити повноцінне функціонування Електронного реєстру листків непрацездатності до 1 лютого 2021 року. А Кабінету Міністрів України - до 15 лютого 2021 року здійснити аудит ефективності використання коштів, виділених на впровадження реєстру та в подальшому готувати відповідні звіти щоквартально.

«Запровадження Електронного реєстру листків непрацездатності – вкрай важливе питання для забезпечення державного контролю за видатками в процесі виплат допомог у разі настання тимчасової непрацездатності з Фонду соціального страхування та унеможливлення корупційної складової у процесі видачі «лікарняних» закладами охорони здоров’я», - сказала Голова Комітету Галина Третьякова.

 

Довідково:

 

Електронний реєстр листків непрацездатності створюватиметься як система накопичення, зберігання та використання інформації про видані, продовжені та обліковані листки непрацездатності з використанням інформаційної інфраструктури реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування.

Перевірки обґрунтованості видачі та продовження листків непрацездатності застрахованим особам, у тому числі на підставі інформації з електронного реєстру листків непрацездатності, розслідування страхових випадків та обґрунтованості виплати матеріального забезпечення та страхових виплат здійснюватиметься Фондом соціального страхування України.

Повернутись до списку публікацій

Версія для друку

Ще за розділом


“Новини”

25 листопада 2024 16:11
21 листопада 2024 17:19
20 листопада 2024 17:44
20 листопада 2024 15:03
18 листопада 2024 14:20
18 листопада 2024 14:11
18 листопада 2024 12:42
15 листопада 2024 10:08
11 листопада 2024 17:26
08 листопада 2024 09:16