03 лютого 2021 року Верховна Рада України 315-ю голосами народних депутатів України прийняла Постанову Верховної Ради України про заходи щодо запровадження Електронного реєстру листків непрацездатності (проект Постанови зареєстровано за № 4243).
Проект акту було ініційовано народними депутатами України Третьяковою Г.М., Ткаченком О.М., Струневичем В.О. та іншими народними депутатами з метою впровадження Електронного реєстру листків непрацездатності в найближчі строки, а також проведення аудиту ефективності використання коштів, виділених на його створення.
Відповідно до прийнятої Постанови, Кабінету Міністрів України, зокрема, рекомендується:
- вжити заходів щодо прискорення розробки та внесення змін до відповідних нормативно-правових актів з метою впровадження Електронного реєстру листків непрацездатності;
- доручити відповідним центральним органам виконавчої влади до 15 лютого 2021 року забезпечити повноцінне функціонування Електронного реєстру листків непрацездатності;
- здійснити аудит ефективності використання коштів, виділених на впровадження Електронного реєстру листків непрацездатності;
- інформувати до 01 березня 2021 року Верховну Раду України про вжиті заходи та щоквартально у подальшому.
Нагадаємо, що 12 жовтня 2020 року Комітет Верховної Ради України з питань соціальної політики та захисту прав ветеранів заслухав питання про стан запровадження Електронного реєстру листків непрацездатності. Членами Комітету зазначалося, що процес створення Електронного реєстру листків непрацездатності розпочато ще у 2009 році і, враховуючи більш ніж 10-річний період впровадження Реєстру, виникають сумніви в ефективності використання коштів, за рахунок яких фінансується проект.
Довідково:
Електронний реєстр листків непрацездатності створюється як система накопичення, зберігання та використання інформації про видані, продовжені та обліковані листки непрацездатності з використанням інформаційної інфраструктури реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування.